Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology

مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران



Volume 18, Number 3 (2012-11)


Letter to the Editor
برقراری ارتباط پستی الکترونیک میان روانپزشکان و مراجعان در ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Structural Associations of NEO Personality Dimensions With Symptoms of Anxiety and Depressive Disorders
روابط ساختاری ابعاد شخصیتی نئو با نشانه‌های اختلال‌های اضطرابی و افسردگی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Validity and Reliability of the Farsi Version of Social Interaction Anxiety Scale (SIAS)
روایی و پایایی نسخه فارسی مقیاس اضطراب در تعاملات اجتماعی (SIAS)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Validity and Reliability of the Persian Individual Protective Factors Index (IPFI)
روایی و پایایی نسخه فارسی نمایه عوامل حفاظت‌کننده فردی (IPFI)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Validity and Reliability of the Persian Version of Motor Observation Questionnaire for Teachers (PMOQ-T)
روایی و پایایی نسخه فارسی پرسش‌نامه مشاهده حرکتی برای آموزگاران (PMOQ-T)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Validity, Reliability and Factor Structure Analysis of the Revised Version of the Screen for Child Anxiety Related Emotional Disorders-71 (SCARED-71)
روایی، پایایی و ساختار عاملی نسخه 71گویه‌ای غربال اختلال‌های هیجانی مرتبط با اضطراب کودک (SCARED-71)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Sensitivity, Specificity and Cutoff Point of the Wechsler Intelligence Scale for Children-Revised in Diagnosis of Learning Disorders
حساسیت، ویژگی و نقطه برش مقیاس تجدیدنظرشده هوشی وکسلر کودکان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Early Maladaptive Schemas and Parenting Styles of Students Who Have Failed in Love With and Without the Clinical Syndrome
مقایسه دانشجویان دارای شکست عشقی با و بدون نشانگان بالینی در طرحواره‌های ناسازگار اولیه و الگوهای فرزند‌پروری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effectiveness of Olweus Bullying Prevention Program on Iranian Boys
اثربخشی برنامه‌ آموزشی کاهش زورگویی مبتنی بر روش الویز در پسران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles