Journal archive for Google Scholar Robot!

Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology

مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران



Volume 22, Number 3 (2016-11)


Scale of Marital Relationship Transparency
مقیاس شفافیت در رابطه زناشویی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship Between Personality Traits and Religious/Spiritual Well-Being With Schizotypal Traits
رابطه ویژگی های شخصیت و بهزیستی مذهبی/ معنوی با صفات شخصیت اسکیزوتایپی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prediction of Alexithymia Based on Abnormal Personality Dimension
پیش‌بینی ابعاد ناگویی هیجانی بر اساس مدل ابعاد نابهنجار شخصیت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Premarital Education Program Based on Premarital Interpersonal Choices and Knowledge Program on Idealistic Marital Expectation in Single Students
آموزش قبل از ازدواج به شیوه برنامه آگاهی و انتخاب‎های بین‎فردی بر انتظارات زناشویی ایده‌آل گرایانه دانشجویان مجرد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing Executive Cognitive Functions of Brain in Two Groups of ADHD Children With and Without Anxiety
مقایسه کارکردهای اجرایی مغز در کودکان دارای اختلال بیش‎فعالی و نقص توجه با کودکان دارای اختلال بیش‌فعالی نقص توجه همراه با اضطراب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Individual, Group and Cooperative Special Practices on the Cognitive Function of Children Aged 9-12 Years With Development Coordination Disorder
تأثیر تمرینات ویژه انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 سال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effectiveness of the Pivotal Response Treatment on the Degree of Question-Asking of Children With Autism Spectrum Disorder: A Single-Subject Research
اثربخشی روش درمانی پاسخ محور بر میزان سؤال پرسیدن کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم: پژوهش مورد منفرد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Acceptance and Commitment Therapy in Decreasing Cognitive Avoidance Among Students with Specific Learning Disorder (SLD)
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles