Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology
مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 22, Number 3 (2016-11)
Scale of Marital Relationship Transparency
مقیاس شفافیت در رابطه زناشویی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship Between Personality Traits and Religious/Spiritual Well-Being With Schizotypal Traits
رابطه ویژگی های شخصیت و بهزیستی مذهبی/ معنوی با صفات شخصیت اسکیزوتایپی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prediction of Alexithymia Based on Abnormal Personality Dimension
پیشبینی ابعاد ناگویی هیجانی بر اساس مدل ابعاد نابهنجار شخصیت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Premarital Education Program Based on Premarital Interpersonal Choices and Knowledge Program on Idealistic Marital Expectation in Single Students
آموزش قبل از ازدواج به شیوه برنامه آگاهی و انتخابهای بینفردی بر انتظارات زناشویی ایدهآل گرایانه دانشجویان مجرد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing Executive Cognitive Functions of Brain in Two Groups of ADHD Children With and Without Anxiety
مقایسه کارکردهای اجرایی مغز در کودکان دارای اختلال بیشفعالی و نقص توجه با کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه همراه با اضطراب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of Individual, Group and Cooperative Special Practices on the Cognitive Function of Children Aged 9-12 Years With Development Coordination Disorder
تأثیر تمرینات ویژه انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 سال
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of the Pivotal Response Treatment on the Degree of Question-Asking of Children With Autism Spectrum Disorder: A Single-Subject Research
اثربخشی روش درمانی پاسخ محور بر میزان سؤال پرسیدن کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم: پژوهش مورد منفرد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Acceptance and Commitment Therapy in Decreasing Cognitive Avoidance Among Students with Specific Learning Disorder (SLD)
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles