مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری معطوف بر عدم تحمل ابهام و درمان دارویی بر مؤلفههای نگرانی، عدم تحمل ابهام و اجتناب شناختی در مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر
مقایسه روشهای مداخلهای غیرحضوری اصلاح سوگیری شناختی استاندارد، اصلاح سوگیری شناختی مبتنی بر روش خودزایی، و آموزش شناختی رفتاری بر دانشجویان افسرده
ویژگیهای روانسنجی نسخه الکترونیکی ابزار سلامت روانشناختی دانشآموزان دوره متوسطه اول: فرم گزارش معلم و والدین
، سیدمحمد شاهورانی
، نادر منصور کیایی
، علی محمد زنگانه
، محسن جلالتدانش
، سیامک طهماسبی
، مسعود زارعیان