دوره 22، شماره 3 - ( پاییز 1395 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
XML [English Abstract] اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص
ص. 166-175
چکیده (1069 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (309 دریافت)  

XML [English Abstract] اثربخشی روش درمانی پاسخ محور بر میزان سؤال پرسیدن کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم: پژوهش مورد منفرد
ص. 176-187
چکیده (1362 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (375 دریافت)  

XML [English Abstract] تأثیر تمرینات ویژه انفرادی، گروهی و مشارکتی بر عملکرد شناختی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی 12-9 سال
ص. 188-198
چکیده (943 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (225 دریافت)  

XML [English Abstract] مقایسه کارکردهای اجرایی مغز در کودکان دارای اختلال بیش‎فعالی و نقص توجه با کودکان دارای اختلال بیش‌فعالی نقص توجه همراه با اضطراب
ص. 200-210
چکیده (1098 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (235 دریافت)  

XML [English Abstract] آموزش قبل از ازدواج به شیوه برنامه آگاهی و انتخاب‎های بین‎فردی بر انتظارات زناشویی ایده‌آل گرایانه دانشجویان مجرد
ص. 212-221
چکیده (1118 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (238 دریافت)  

XML [English Abstract] پیش‌بینی ابعاد ناگویی هیجانی بر اساس مدل ابعاد نابهنجار شخصیت
ص. 222-229
چکیده (1118 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (274 دریافت)  

XML [English Abstract] رابطه ویژگی های شخصیت و بهزیستی مذهبی/ معنوی با صفات شخصیت اسکیزوتایپی
ص. 230-238
چکیده (1008 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (222 دریافت)  

XML [English Abstract] مقیاس شفافیت در رابطه زناشویی
ص. 240-251
چکیده (1169 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (221 دریافت)  


Export as: HTML | XML | RSS

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology

Designed & Developed by : Yektaweb