دوره 2، شماره 1 و 2 - ( تابستان و پاييز 1374 )                   جلد 2 شماره 1 و 2 صفحات 55-59 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ghafouri A, Stienburg M. Irainian Students Learning Styles at the University of New South Wales (UNSW). IJPCP. 1995; 2 (1 and 2) :55-59
URL: http://ijpcp.iums.ac.ir/article-1-1675-fa.html
غفوری علی، اشتاین برگ ماکنس. رویکردهای یادگیری دانشجویان ایرانی در دانشگاه نیوساس ویلز استرالیا. مجله روانپزشكي و روانشناسي باليني ايران. 1374; 2 (1 و 2) :55-59

URL: http://ijpcp.iums.ac.ir/article-1-1675-fa.html


1- . فوق تخصص در جراحی قفسه سينه،‌کارشناس ارشد آموزش نيروهای بهداشتی (WHPEd). دانشيار دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان.
2- دکترای روش پژوهش در آموزش و عضو هيئت علمی دانشکده آموزش پزشکی، دانشگاه نیوساس ویلز
چکیده:   (6204 مشاهده)
به منظور شناخت رویکردها و سبکهای یادگیری دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه نیوساس ویلز استرالی، 55 نفر از دانشجویان یادشده با استفاده از پرسشنامه کوتاه بررسی روشهای یادگیری لانکستر (LASI) مورد بررسی قرار گرفتند. بیشتر آزمدنیها مرد، متاهل ودانشجوی بخش مهندسی بودند. تنها 55 نفر (7 زن و 48 مرد) از 110 نفر نمونه در دسترس پرسشنامه یادشده را تکمیل نموده و به محل موردنظر فرستادند. دامنه سنی این افراد از 27 تا 49 سال بوده است. گرچه شمار آزمودنیها در بررسی حاضر نسبت به دیگر بررسیهای مشابه کمتر است،یافته‌های موجود نشان میدهند که دانشجویان مورد بررسی در زمینه یادگیری مطالب، بیشتر رویکرد معنایی دارند تا رویکرد بازسازی. نتایج با استفاده از روش تحلیل موردی و به کمک نرم افزار مینی تب تحلیل گردید.
متن کامل [PDF 2574 kb]   (1537 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي اصيل | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۱/۹/۲۰

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology

Designed & Developed by : Yektaweb