برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
چکیده مقالات دهمین همایش پیاپی سالیانه انجمن علمی ‌روانپزشکان ایران (14544 دریافت)
روایی و پایایی مقیاس به‌زیستی روانشناختی ریف (11160 دریافت)
همسانی درونی و تحلیل عاملی تأییدی پرسش‌نامه کنترل تفکر ولز و دیویس (9367 دریافت)
رابطه هوش هیجانی و سبک‌های حل مسأله با سلامت عمومی (9061 دریافت)
هنجاریابی پرسش‌نامه شادکامی آکسفورد در دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان (8884 دریافت)
بررسی رابطه سبک‌های اسنادی و سلامت روان در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی (8810 دریافت)
سلامت روانی- اجتماعی و راهکارهای بهبود آن (8118 دریافت)
رابطه سرسختی روانشناختی و خودتاب‌آوری با سلامت روان در جوانان و بزرگسالان بازمانده زلزله شهرستان بم (7767 دریافت)
باورهای رایج در بین زنان درباره نزدیکی در دوران بارداری (7544 دریافت)
بررسی رابطه سبک‌های دلبستگی و مشکلات بین شخصی (7451 دریافت)
اثربخشی درمان مبتنی بر دلبستگی بر کاهش علایم اختلال اضطراب جدایی (7180 دریافت)
رضایت شغلی و سلامت روانی در کارکنان یک بیمارستان عمومی (7035 دریافت)
کارآیی طرح‌واره‌درمانی در درمان زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر (6967 دریافت)
بررسی پایایی و روایی پرسش‌نامۀ پرخاشگری باس و پری (6725 دریافت)
تاب‌آوری، سلامت روانی و رضایتمندی از زندگی (6681 دریافت)
رابطه انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با ابعاد کمال‌گرایی (6462 دریافت)
هنجاریابی و سنجش روایی و پایایی پرسش‌نامه بهزیستی ذهنی (6375 دریافت)
هنجاریابی مقیاس تجدید نظر شده حافظه وکسلر در شهر شیراز (6324 دریافت)
تکانشگری و ابزارهای گوناگون ارزیابی آن: بازبینی دیدگاه‌ها و بررسی‌‌های انجام‌شده (6205 دریافت)
خوش‌بینی- بدبینی و راهبردهای کنارآمدن: پیش‌بینی سازگاری روان‌شناختی در نوجوانان (6170 دریافت)
تأثیر گروه درمانی شناختی- رفتاری بر کاهش افسردگی و اضطراب بیماران مبتلا به اختلال خلقی (6072 دریافت)
ساختار عاملی نسخه تجدیدنظرشده فارسی پرسش‌نامه شخصیتی نئو در ایران (5887 دریافت)
کاربرد مقیاس مطلوبیت اجتماعی همراه با آزمون نئو برای گزینش کارکنان (5868 دریافت)
روایی و پایایی نسخه‌های فارسی پرسش‌نامه‌های آیزنک، بارت، دیکمن و زاکرمن در تعیین رفتارهای مخاطره‌جویانه و تکانشگری (5849 دریافت)
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری گروهی و مواجهه‌درمانی بر میزان سوگیری تعبیر و ترس از ارزیابی منفی در اختلال اضطراب اجتماعی (5840 دریافت)
بررسی کیفی اختلال های رفتاری دانش آموزان دیرآموز ارجاعی به کلینیک کاردرمانی (5816 دریافت)
هنجاریابی مقیاس روش درجه‌بندی مهارت‌های اجتماعی برای کودکان پیش دبستانی (5731 دریافت)
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بخشودگی بین فردی (5246 دریافت)
تأثیر راهبردهای شاکرانه بر عاطفه مثبت، شادکامی و خوش‌بینی (5240 دریافت)
تحلیل عاملی نسخه کوتاه پرسش‌نامه طرحواره یانگ در نمونه غیربالینی ایرانی (5199 دریافت)
هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی آزمون عصب‌روان‌شناختی نپسی در کودکان (5188 دریافت)
مقایسه ویژگی‌ها و اختلال‌های شخصیت و راهبردهای مقابله‌ای معتادان خودمعرف و گروه بهنجار (5176 دریافت)
تدوین و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی (5168 دریافت)
بررسی مقدماتی پایایی و روایی پرسشنامه شادکامی آکسفورد در دانشجویان‏ دانشگاههای تهران (5167 دریافت)
اثربخشی رفتاردرمانی شناختی در درمان مبتلایان به چاقی (5151 دریافت)
تأثیر آموزش مدیریت رفتاری به والدین کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به اختلال بیش‌فعالی با کمبود توجه (5112 دریافت)
تأثیر تنظیم هیجان بر شادکامی و نشخوار فکری دانشجویان (5058 دریافت)
اثربخشی روان‌نمایشگری در بهبود مهارت‌های اجتماعی و کاهش اعتیاد به ‌اینترنت در دانشجویان دختر (4944 دریافت)
تأثیر قصه‌گویی در کاهش پرخاشگری پسران شش تا هشت ساله (4919 دریافت)
ارتباط اعتیاد، تاب‌آوری و مؤلفه‌های هیجانی (4889 دریافت)
پیش‌بینی فرار دختران با استفاده از مدل پنج عامل بزرگ شخصیت (4876 دریافت)
نگاهی به تاریخچه و برخی از پژوهشهای انجام گرفته‏ در زمینه اعتیاد در ایران (4846 دریافت)
رابطه آلکسی‌تیمیا با سبک‌های ابراز هیجان و سلامت عمومی ‌در دانشجویان (4845 دریافت)
رفتارهای پرخطر در نوجوانان مدارس راهنمایی و دبیرستان‌های شهر تهران (4834 دریافت)
تأثیر آموزش تربیت سازنده فرزندان به والدین در کاهش مشکلات رفتاری کودکان (4775 دریافت)
ساختار عاملی (روایی سازه) نسخه فارسی مقیاس بازبینی‌شده کمرویی در بین دانشجویان (4772 دریافت)
خودسوزی مهم‌ترین روش خودکشی در استان ایلام (4764 دریافت)
ساختارهای معناگذارطرحواره‌ها، حالت‌های هیجانی و پردازش شناختی اطلاعات هیجانی: مقایسه دو چارچوب مفهومی (4741 دریافت)
تأثیر آموزش مؤلفه‌های هوش هیجانی بر سلامت روان (4716 دریافت)
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سطح خواندن برای دانش‌آموزان پایه سوم دبستان (4700 دریافت)
جمع کل آمار: 2255736

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology

Designed & Developed by : Yektaweb